torsdag 7 maj 2015

Redo för trädgårdssäsongen






Heej på er, har ni solsken eller regn idag? Här skiftar vädret rejält, just nu regnar det och nyss sken solen. I morse gav jag mig ut på en skogstur innan jobbet och då fick jag i alla fall njuta av skolsken!!
 
Hemma hos oss hittade jag i somras två gamla rostiga trådkorgar som jag var tvungen att spara.Jag tänkte direkt att de ska jag ta in i hemmet och vad jag gillar dessa korgarna alltså. Slitna,skeva men så otroligt charmiga! Perfekt att förvara fina plädar,kuddar och just nu har jag trädgårdsdynorna i de. Så nu är vi redo att använda de ute i vår/sommar till fikastunder och mys i solen...Ha en trevlig kväll!!
 
Stolsdynorna är ifrån Rusta och Maxi. Jag gillar att de är så tjocka och att mönstret är så fint.


Mina flätade bordsunderlägg är en favorit, köpta på Ikea även tavlan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...