lördag 30 maj 2015

Ljuvligheter inför Mors Dag






Kikar in en snabbis denna lördagen, på Lilla Hjärtat har vi fullt upp inför Mors dag! Butiken är fylld med massa vackra buketter och planteringar,god choklad och fina krukväxter. I torsdags fyllde jag år och jag hade en härlig födelsedag! Ikväll blir det kalas för mig så efter jobbet är det dags att hem och fixa inför kvällen då familjen kommer.Tur jag inte valde att duka ute i trädgården som först va min tanke. här är det regn och grått idag!! En fortsatt fin lördag till er.

Vackra buketter i rosa/aprikosa toner, visst är de ljuvliga hortensian??

Hortensia med gerbera i tre färger, Laissa&Kimsey.
Rosbuketter med Wham&Nightingale rosor, tillsammans med gerbera och Setterbrina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...