fredag 8 maj 2015

Den sötaste brudbuketten!

God morgon härliga fredag! Igår plockade jag in de första rabarberna från trädgården och kunde inte låta bli att baka en kaka utav de. Så nu är fredagsfikat räddat, jag såg att det var längesen jag la in något recept på bloggen. Har bakat en hel del men bara glömt att dela med mig av de, men det kommer. Denna helgen är minsann fullbokad med lite gott&blandat. Hoppas solskenet håller i sig är sugen på att fixa lite i trädgården med. Har ni några spännande planer för helgen?Fredagskramar Lovisa

I början av veckan gjorde jag den allra sötaste brudbuketten med liljekonvaljer i. Så enkel och vacker och doftar dessutom helt underbart. Ja perfekt för ett Majbröllop!! En utav mina favoritblommor dessutom...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...