måndag 9 mars 2015

Sött litet bord!







Heej fina ni! Har ni också härligt vårväder hos er?? Här är det underbart väder med strålande solsken och blå himmel. Vårkänslorna är på topp och jag försöker njuta så mycket det bara går. Helgen är förbi och gårdagen spenderades ute i det vackra vädret. Idag ska jag köpa hem de första penseérna som ska pryda min veranda. Ja solstrålarna ger verkligen härlig energi!! Nu i dagarna berätta jag en rolig sak för er, så håll utkik!Önskar er eb skön dag i vårvädret!!
 
Mitt fina loppisbord har fått flytta in i sovrummet. Det blev perfekt därinne och här förvarar jag smycken i glasburkar från Miljögården. Snyggt&praktiskt...
 
 
En gammal trådkorg som jag hittade på gården, lycka!!
Här inne älskar jag att vara, bara njuta av resultatet av rummet.
Ljust&fräscht!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...