tisdag 17 mars 2015

Furst Fablo







God förmiddag på er denna tisdag!! I helgen passade jag på att plantera och fixa ute på verandan, så himla härligt att få lite vårfint där. Dröjer kanske inte så länge tills trädgårdsmöblerna får komma fram också. Jag älskar denna tiden vi har nu, ljuset, doften, blommorna och att vi har vår och sommar framför oss!!Njut i solskenet alla rara! Kramar
 
Nu till en riktigt rolig nyhet, för 3 veckor sedan köpte jag en ny häst. Det är svårt att hitta en som passar en perfekt med nu äntligen har jag funnit min nya pärla och bästa vän. En otroligt charmig och snäll pojke har nu flyttat in i mitt stall. Han heter Furst Fablo och är en 7-årig valack som är importerad från Tyskland men har bott i Sverige i 2 år. Han är efter Florenz och Furst Piccolo, så han har en riktigt fin dressyrstam. Ja lyckan är total och jag är riktigt laddad att komma igång med träningar och så småningom tävlingar igen. Ja nu är vi redo att bli bästa vänner och utvecklas tillsammans!!Så nu läggs det ner mycket tid på i stallet igen och jag trivs som bara den!!  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...