torsdag 19 mars 2015

Dagens vackraste...

Är detta hjärtat i ljuva våriga färger. Ett hjärta fyllt med kryssantemum,ranunkler,rosor och ruscus, som ska pryda så fint på en begravning. Ja det stämmer verkligen att blommor säger mer än tusen ord!!Och det känns alltid lite speciellt att få göra det till en person i släkten som gått bort, så mycket tanke och kärlek som ligger där bakom....
 
Jag har verkligen turen att få jobba med det jag älskar!! Till sommaren har jag varit på Lilla Hjärtat i 4 år. Att få jobb som florist är tyvärr inte så lätt i dagens samhälle och jag är så lycklig att jag har mitt jobb. Och tänk vad mycket jag har utvecklats och lärt mig genom åren, ja att utvecklas och ha mål är viktigt&roligt!!Idag blev det ett tänkvärt inlägg! Kramar Lovisa








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...