tisdag 21 oktober 2014

Myshelg


       

Heejsan fina ni!! Hoppas ni har en härlig start på den nya veckan och att helgen har varit bra! Min helg har varit så toppen, att få umgås med fina vänner en hel helg är ju underbart. Vi har varit ute och ätit gott och kikat i Eskilstuna, en dag tog vi en tripp till Stockholm och gick på stan och fikade gott!Ja en helg fylld med goa skratt,god mat, shopping och filmmys.Kan ju inte bli bättre... Höstiga kramar Lovisa
  
Dessutom fick jag äntligen besöka Leila Lindholms fina butik och jag kan säga att jag ville ha alla ljuvliga ting där. Men iallafall lite fick följa med mig hem...
Bjuder på bilder från hennes butik nu i dagarna. Här fina muffinsformar,en slickepott och flaggor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...