måndag 6 oktober 2014

Kikar in...

För en liten godnatthälsning till alla fina läsare där ute. Här i Småland har det minsann blivit kyligare vindar och hösten har kommit oss allt närmre. Nu är det dags att stalla in hästarna i det nya stallet och det längtar jag faktiskt efter att de riktigt får bo in sig där. Min lediga dag har jag spenderat på bästa vis med sambon,pållarna och bebisgos med min fina syster. Hoppas ni har haft en härlig måndag, godnattkramar!!

Höstpyssel på gång i butiken, här fina mossbollar klädda med silverek och ljung. Så fina att ha på trappen eller varför inte som dekoration på ljusbrickan....





1 kommentar:

  1. Vad fint med silverek. Jag har massor så jag tror att jag härmar efter dig helt enkelt.
    Tack för inspiration.
    Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...