söndag 13 juli 2014

Trädgårdens skatter

Hej fina ni! Tycker dagarna rusar iväg och imorgon gå jag in på min sista semestervecka. Helgen har varit fin, så skönt för allt hö har vi nu fått in och det var tur i och med allt regn vi har haft idag. Men mig har det inte gjort något för jag har målat inne i stallet och passat på att måla möbler som ska vara i det nya sovrummet. Har ni haft en mysig helg?? Nu måste jag kolla vidare hur det gå i slutmatchen i Vm. Kramar

Mellan regnskurarna idag så passade jag på att plocka vinbär,hallon och krusbär i trädgården. Det är verkligen något visst att kunna gå ut och plocka färska bär direkt ifrån sin trädgård.Så ikväll har jag bakat Raspberry Blondies. Receptet kommer självklart, kan avslöja att de blev otroligt goda!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...