måndag 21 juli 2014

Dukat för sommarfika!!

Nu är vi hemma igen efter en helt underbar helg på Öland. Den har bjudit på vackert väder,god mat&dryck,strandliv och mycket skratt!! Vi bodde i Köpingsvik i en stuga som vi hyrde på Lundegård. Ena dagen körde vi upp till Böda Strand och det var verkligen så fint som alla har talat om. Sen fick vi en riktigt god smakupplevelse på Lammet&Grisen, en restaurang jag varmt rekommenderar. Ja en riktig toppen helg! 

Snart är min semester slut och jag har verkligen njutit av ledigheten, och sista dagen imorgon ska verkligen tas tillvara på!!Somriga kramar till er...

Ett måste på sommaren är ju all den goda fikan, såhär ser det ut när jag dukar upp till gofika ute i trädgården...



Här goda Raspberry Blondies på Gerbera kakfat.

Bricka Ikea,porslin Greengate,glasskål Miljögården.



Det är något visst med sommarfikan...

2 kommentarer:

  1. Gillar ditt porslin. Älskar vacker porslin! Kakan och receptet ser också gott ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt och höra, jag älskar verkligen Greengate så somrigt och fint!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...