fredag 4 juli 2014

Tapetångest

Hej raraste läsare! Visst är det ljuvligt att det är fredag idag? Ännu bättre känns det att imorgon är min sista jobbdag sen har jag 2 veckors semester! Och vad det ska pysslas och donas i huset, ser verkligen fram emot ledigheten och känslan av att ta dagarna som de kommer!!
 
Just nu har jag riktig tapetångest, vad jag ska välja för någon till sovrummet. Som planerna går nu så är tanken att vi bara ska ha en fondvägg och resten pärlspont. Men finns ju så enormt mycket att välja mellan alla fina. Jag tycker mycket om de svenska kollektionerna som Boråstapeter&Sandbergs. Sen kikar jag ju såklart på tapeter till andra rum som ska renoveras. Men snart har jag nog bestämt mig!:)Finfin fredag till er alla.
 
Lite smakprov från några av mina favoriter...
.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...