söndag 13 april 2014

Pärlisar

Heej fina ni, hoppas ni har en riktigt skön söndag!! Började dagen med ett dressyrpass på Faksen, i eftermiddag har det fixats inne och det har bakats inför kvällens grillning. Vi har fått se solen kika fram emellan regnskurarna. Har ni blå himmel och solsken hos er?? 

Som ni vet har jag redan pyntat lite inför påsken!Så nu är det bara äggen som ska fyllas med gott godis, kylskåpet ska fyllas med god mat och nya snittblommor ska inhandlas sen är påsken varmt välkommen!!En riktigt trevlig kväll önskar jag er!!

Bjuder på bilder från tvrummet där de turkosa textilerna har tagit plats i soffan. Ni har väl inte glömt att följa mig på Instagram, där jag heter ljuvligalavendel!




Inredningsböcker kan man aldrig få för mycket av...





Söta pärlisar plockade direkt från trädgården, det är lyx de!


Älskar mina nya textiler från Greengate.

På brickan fina ranunkler i skål från Miljögården.




De rosa pärlisarna är en favorit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...