fredag 11 april 2014

Minpåskliljor&Vaktelägg

På köksbordet pryder nu en påsklilja tillsammans med fina vaktelägg som jag är så förtjust i. Här hemma så pyntas det lite här och var med söta ägg, vackra blommor och på trappan står redan mitt påskris så ståtligt! Ja jag njuter redan av påskens mysiga ting, man får passa på. För nästa vecka är det fullt upp på jobbet med allt som hör påsken därtill...Har det pyntats något hemma hos er??
 
Underbart med Fredag, nu ska här snittas blommor! Hoppas ni alla får en ljuvlig dag!Kramar
 
 
 

Dessa söta dekorativa ägg, jag får liksom aldrig nog!




Bricka Ikea, glaslyktor Miljögården, sax&porslinsskärbräda Ib Laursen och påskägg Coop.



Älskar dessa söta prickiga påskäggen....


Mycket gult har jag inte i mitt pynt men söta påskliljor vill jag ofta ha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...