lördag 29 december 2012

Inför nyårsdukningen

Nu börjar vi närma oss nyårsafton och det är då man har svårt att inse att ett helt år bara har runnit iväg. Ett år går så fort och ibland försöker jag påminna mig själv om att ta vara på tiden och njuta av allt fint man har omkring sig. 
Något som jag älskar att pyssla med när man ska ha gäster är hur dukningen ska se ut, planera om man vill gå på något särskilt tema och vilket porslin man vill använda sig utav. Blommorna för mig är en stor del utav dukningen,så varför inte satsa på vackra blomsterdekorationer för att fira in det nya året lite extra:)

Nu ska jag beger mig och ta in hästarna, sedan hem till lördagsmyset! Trevlig kväll fina läsare!

Denna dekoration kommer pryda mammas dukning...


Här har jag använt mig av kryssantemum anastasia, ranunkler, hyperikum,kvistrosor,rosor memory lain,eucalyptus och färgade grässtrån.




Snyggt och pampigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...