fredag 28 december 2012

En del av klapparna!

Efter en dag på jobbet kan kvällen knappast avslutas bättre än med insläpp och mys med hästarna, när jag kommer har sambon dukat fram tacos och tänt massa ljus..mysig fredagskväll med andra ord!I helgen blir bland annat jobb, ridning och träffa en saknad vän:)Nu är mitt te färdigt och ska kika i det nyaste numret av Drömhem&Trädgård....Hoppas ni har en mysig kväll&fin helg och njut av de sista dagarna på året!

Idag får ni lite bilder på en del av mina klappar! Imorgon kikar jag kanske in med ett tips inför dukningen till nyår...

Doftande badsalt och rosvatten...

Ännu mera av mina favoriter:)


Fina glasflaskor, även de från Ib Laursen.


Gillar denna duken och passat perfekt i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...