tisdag 25 december 2012

Ännu mer julfirande:)

Nu hoppas jag att ni hade en riktigt mysig julafton igår, det hade jag tillsammans med familjen:) Fick dessutom massor utav fina klappar, som jag blev så glad över. Lite till i min samling av porslin och fina inredningsting, kan ju inte bli mycket bättre som den inredningstok som jag är! Vad jag fick får ni hålla utkik efter.
Detta är Millies första jul dessutom och hon var med igår och öppnade sina egna klappar och glad blev hon över sina tuggben och sin grodleksak:) Nu beger vi oss vidare på julfirande till min sambos föräldrar....God fortsättning på er!

Idag krabbar internet här hemma så ni får nöja er med en vacker bild på min fina minamaryllis som blommar för fullt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...