måndag 8 oktober 2012

Härliga Turkiet

Hejsan på er:) Igår kom vi hem ifrån Turkiet, och vilken underbar resa vi ha haft! Är jättenöjd med allt, vi åkte med Fritidsresor och hotellet vi bodde på heter Blue Star Club Dem Spa Resort och låg i Konakli vid Alanya. Ett ställe som jag absolut kan rekommendera att åka till, det låg precis vid havet,va 30-35 grader och soool, vad mer kan man begära liksom;) Så nu har jag laddat upp min energi inför hösten/vintern, precis vad jag behövde var att komma iväg till värmen!Imorgon blir det jobb igen och är ganska skönt att komma tillbaka till vardag!

 Idag visar jag några bilder därifrån, mer får ni se en annan dag...Jag hoppas att allting är bra med er!!



Saknar minsann redan värmen:) 
En av poolerna på hotellet 
Helt ljuvlig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...