tisdag 23 oktober 2012

Gammal köksvåg

Kikar in en snabbis innan jag ska titta på ett nytt avsnitt av min absoluta favoritserie Desperate Housewives. Köpte den senaste boxen i söndags och man blir som besatt av att titta på de, så spännande! Ikväll har jag och mamma varit på lyktkvällen och som jag sa så kommer man alltid därifrån med fina saker. Vad jag fann för något får ni se en annan dag:)

Hittade en gammal rostig köksvåg hemma för ett tag sen, och den är sådär fint rostig och sliten. Just nu står den på en stol i vår ena hall, men blir nog omändring där till helgen har en annan ide vad som ska stå där. Imorgon fortsätter dekorationerna till Alla Helgona på jobbet:) Jag önskar er alla en fantastisk vecka...


Och vad passar inte bättre till om inte en rostig gasollykta?


Äpplen med trädgårdens sista tomater och morötter...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...