tisdag 9 oktober 2012

En känsla av hösten...

Jag har nästan varit ledig från jobbet i två veckor och det har minsann kliat i fingrarna efter att få jobbba med blommor igen:)Så var roligt att komma tillbaka, särskilt när det är massa nya saker  som vi har fått in och kransar är verkligen något jag tycker om att göra!! 

Imorgon är jag ledig och då ska jag försöka att plocka bort sommarblommorna på altanen och in med lite höst blommor:) Hoppas dessutom på att det blir fint väder, för idag har det inte varit alltför roligt!! Stort tack för att just DU kikar in på min blogg....



Pumpor i alla dess färger&former.


Underbara kryss


4 kommentarer:

  1. Grymt fin stol! Och blommor såklart ;-) är stolen något ni har till försäljning nu? :-) kram!

    SvaraRadera
  2. Ja den är jättefin:) Den har vi till försäljning! Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin blogg du har Lovisa! Älskar att kika in här på allt fint du skapar!=)
    Kram!!
    Elin A-N

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen roligt att höra, tur att den inspirerar:) Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...