söndag 28 oktober 2012

Färgglatt

Trippen till Ullared idag gick bra, det var väldigt mycket folk där alla är väl i jakt på julklappar kan jag tänka mig. Jag hittade en hel del som vanligt, när man är där. Denna helgen har bara rusat iväg och det har varit fullt upp hela tiden, imorgon är det jobb och saker inför alla helgona ska göras. En riktigt fin helg tycker jag då man ägnar extra tankar åt sina nära&kära som har gått bort. Och att tända ljus på gravarna och lägga en vacker dekoration är en fin symbol...

Hoppas solen kikar fram imorgon och att ni får en toppen start på veckan....

Vacker med alla dessa färger...

Vinddruvor,fläder,lönnlöv, mossiga grenar och chili peppar.



2 kommentarer:

  1. Det va nog en av de vackratse kransar jag ha sett.. jag tycker ju om färger..så det va precis en sån som jag skulle kunna önska mej att ha på dörren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så himla roligt och höra, ja färger är så härligt och på hösten passar det så bra:)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...