torsdag 4 juni 2015

Tid för student!!

Ja på jobbet är det fullt upp inför studenten, imorgon springer eleverna ut i byns gymnasieskola. Så massa fina blommor och buketter binds, älskar denna tiden så oerhört mycket glädje,sommar och lycka. Ser dessutom ut att bli mycket bättre väder...
 
Minns själv det lyckoruset man hade när det var dags att springa ut, klart blandade känslor med! Åh den tiden var ju helt underbar, 5 år sedan jag själv tog studenten. Och 4 år sen jag började jobba som florist på Lilla Hjärtat, vad mycket jag har lärt mig och utvecklats. Älskar verkligen mitt jobb!!Ha en fin torsdagskväll!
 
Syrener har jag lite varstans i hemmet, älskar verkligen den doften och blomman. Här bilder från vår fina kakelugn, mina Mårbacka pelargoner har börjat växa till sig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...