tisdag 23 juni 2015

MIn midsommarhelg!







Ja dagarna har minsann rusat iväg och jag har njutit av lite ledighet och även från bloggen. Men nu är jag tillbaka igen! Min midsommarhelg har varit helt underbar, Midsommarafton firade vi nere vid sjön med fina vänner. Planen att duka på bryggan fick vi ändra om ganska fort när vi insåg att vädret var för ostadigt. Vi dukade långbord inne i mina föräldrars nybyggda hus, på verandan med den vackra utsikten. Och kvällen blev toppen, åt&drack gott, bastade,lekte och skrattade för fullt!! Resten av helgen blev lyckad, träningar med Fablo, fika utomhus och trädgårdsfix! Hade ni en skön helg?? Ha en fortsatt skön tisdag!

Bjuder på lite bilder från Midsommar....


Årets midsommartårta, recept kommer på bloggen.
Alice älskar att vara nere vid sjön, hon tar sin simturer emellanåt.
Min söta midsommarkrans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...