onsdag 24 juni 2015

Min fina Fablo!

Väntar ní som jag på sommarvärmen? Åh längtar tills den kommer på riktigt och stannar, vill ha solsken och lata dagar på bryggan. Nu är man lite trött på regn,blåst och grått väder. Men vi hoppas det vänder snart, lagom tills jag gå på semester om 2 veckor!!

Med min underbara Fablo går det finemang. Han har bott in sig hemma hos mig och trivs utmärkt. Vi börjar känna varandra riktigt bra och vi har kommit igång med träningar varje vecka. Så himla roligt att se hur båda utvecklas och jobbar som ett team tillsammans! Ja jag tror verkligen vi kan bli ett riktigt bra team jag och Fablo. En sån härlig häst med fin personlighet,lugn och så mycket kärlek han ger. Älskar känslan att jag verkligen funnit rätt häst, kändes omöjligt efter Faksen. Han var en helt fantastisk ponny med ett hjärta av guld och jag saknar&älskar honom så oändligt mycket!! Men nu jag fann en ny underbar vän som jag verkligen älskar och framtiden ser ljus ut....Idag blev det lite hästsnack, delar med mig av det då detta är en stor del av min vardag och jag lägger så mycket tid på mina älskade hästar. Fin eftermiddag till er...Kramar
Furst Fablo, ett tysk halvblog efter Furst Piccolo&Florenz. En 7 årig valack med riktigt fin dressyrstam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...