måndag 15 juni 2015

Skogsinspirerad bukett

God förmiddag på er! Hoppas ni har haft en riktigt fin helg och njutit av vårt vackra väder. I lördags kollade jag såklart på prinsbröllopet och jag säger bara jissus så underbart!! Den vackra blandningen av blommor och färger, stämning och kärleken till varandra. Sofias brudbukett var verkligen gudomligt fin!! Ja det var en ren fröjd att titta på allt vackert!

Till min lillebrors student gjorde jag en passande studentbukett med skogsinspiration. Kände att det blev mer personligt just till honom då han gick ut skogsbruksprogrammet och jag kan säga att buketten var mycket uppskattad!!Ha en underbar måndag!

Buketten var fylld med material från skogen, pioner, hundkex, kryssantemum, lupiner, viburnum och lövkoja...Visst blev den läcker??





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...