onsdag 4 februari 2015

Vårt nya sovrum!!









God morgon fina ni! Idag får ni äntligen lite bilder från sovrummet! Vi är nästan färdiga med  rummet, en del saker är kvar.Lister ska upp, hyllplan vid bjälkarna, vid fönstret ska det upp lister. Så de största sakerna är färdiga och jag kan säga att vi är så otroligt nöjda. Vi har lagt många timmar i rummet och kul när man ser att resultatet blir toppen. Väggen intill hoffsgaderoben har tagits ner så de fina bjälkarna fick komma fram. Det var dåligt isolerat från början så ny isolering och så har elen dragits om. Det vackra trägolvet fann vi under plastmattan, det har slipats och nu lackats. Ja ni hör ju att det har funnits mycket att göra!:)

En liten uppdatering därifrån, snart är det klart så vi kan flytta in där. Och det känns så skönt att ha ett rum klart i huset. Nästa projekt är att renovera toaletterna så dags att börja planera inför det. Jag berättar mer om sovrummet framöver, och mer bilder därifrån kommer! Här har ni ett smakprov i alla fall...Här är det jobb som gäller, nya blommor ska snittas upp! Tack för att just DU läser min blogg, så glad att ni vill följa mig i min vardag!! Kramar Lovisa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...