tisdag 17 februari 2015

Vacker vårdukning!
















I slutet av förra veckan var det äntligen dags att flytta in i vårt nya sovrum. Och vilken lycka för mig att får inreda det, som jag har längtat. I somras köpte jag en ny sängstomme så jag har varit väl förberedd och roligt att äntligen kunna ställa in den. Ja det är en så härlig känsla att vakna upp i det helt nya sovrummet, så ljust&fräscht. Bilder därifrån kommer nu i dagarna ! Kramar Lovisa

Som ni vet så älskar jag att duka vackert, tycker det är så roligt att planera porslin,färger och blommor. Och visst är det trevligt för gästerna att sätta sig vid ett fint dukat bord?? Denna gången blev det färger i turkost,vitt,silver och blått...


Som bordstablett har jag använt mig av dina handdukar.

Glas Ittala, skål Miljögården, bestik och tallrik loppisfynd.

Här har jag blandat ljuslyktor i glas och fattigmanssilver.

En liten söt  pärlis som dekoration.

Älskar denna mindre hortensian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...