lördag 22 november 2014

Fina Lördag!!

Vad glad man blev i morse när man vaknade upp till ett vackert frostlandskap. Blå himmel och solsken, jag riktigt kände vilken härlig energi man fick. Vi hoppas det kan hålla sig riktigt såhär fint till Advent, det hade ju gjort stämningen ännu bättre!!Idag är det min jobblördag, men därefter ska jag vidare för att fira sambons mormor som fyller 96. Ikväll är det planerat för en lugn mysig lördag, precis vad jag längtat efter!!Välkomna alla nya följare, vad roligt att ni har hittat hit!! Ni glömmer väl inte följa mig på Instagram med, där heter jag Ljuvligalavendel och där uppdateras det oftare!Kramar

Åhh de allra första Amaryllisarna på snitt tog vi hem för ett tag sen. Och vi njuter av denna ståtliga blomma i butiken. En klar julfavorit hos mig!!

Visst är de helt underbara??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...