söndag 30 november 2014

Adventsljusstake

Kikar in såhär på kvällskvisten, vi är precis hemkomna från födelsedagskalas där vi firat min kära broder. Min helg har varit så fin, här har det självklart pysslats lite inför Advent och det är ju så mysigt att får tända sina stjärnor&ljusstakar. I år gjorde jag två stycken Adventsljusstakar, en i köket och en i tvrummet. Ja jag kunde inte låta bli att göra flera, ljus kan man väl aldrig få för mycket av?? Ja här är glöggen framdukad och ljusen tända, dags att mysa vidare denna Första Advent!!Önskar er en fortsatt mysig Första Advent!

Denna Adventsljusstaken pryder vårt tvbord. Det är en oasisring som jag har klätt med naturmaterial som mossa,spansk mossa,lingonris,mjuken och taklökar. Så enkel men så vacker....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...