onsdag 28 maj 2014

My birthday!!

Vilket kallt väder vi har fått igen, idag hade jag önskat strålande solsken och ljumma vindar på min födelsedag. Men jag lever fortfarande på helgens fina väder och den energin man fick då! Idag är det först jobb som gäller, sen ikväll blir det lite födelsedagsfirande för mig nere på bryggan. Jag har bakat goda brownies som ska serveras med grädde och jordgubbar,ni som följer mig på Instagram får nog ett liten kvällshälsning därifrån!!:)En riktigt underbar dag fina läsare!!

Glömt visa bilder från en av inspirationskvällarna vi var på i våras, här från Per Benjamins kväll. Denna fantastiska inspirerande florist, denna gången var det tema begravningsbinderier. Helt underbara enligt mig...
 
 
 
 
 
 
 




2 kommentarer:

  1. Pen-blwydd hapus! Grattis på födelsedagen på walesiska. Mycket vackra blomsterdekorationer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! Javisst är de helt ljuvliga!!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...