lördag 17 maj 2014

Mot nya utmaningar....

Heej alla fina där ute!! Är ni med ute i vårt vackra sommarväder?? Helt underbart är det och för att inte tala om alla sommardofter där ute. En ledig lördag för mig idag och den spenderas på bästa vis med sambon och Millie, Nu ska vi beger oss neråt sjön och njuta lite till!!Underbar lördag till er!!

Jo jag lovade ju att berätta om vår roliga nyhet. Min sambo ska ta över sitt föräldrarhem så vid månadsskiftet så kommer vi flytta dit. Det ligger ungefär en mil ifrån där vi bor nu ute på landet och vi får dessutom närmare till jobbet båda två. Så drömmen om att få renovera och fixa till det precis som vi vill ha det börjar nu planeras och det känns väldigt spännande och härligt!!Dessutom ska mina hästar såklart få flytta med dit, men det blir först till hösten. Mot nya utmaningar och roligheter, jag hoppas att ni vill fortsätta följa mig i det nya huset!! Lovar att berätta mer om huset framöver, just nu pågår packning och planering!Kramar

Bjuder på vackra bilder från de blommande äppelträden och vår lilla älskade Millie....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...