söndag 30 mars 2014

På köksbordet i detta nu....

Precis hemkommen från stallet, det blev en barbackatur i skogen idag i det fina vårvädret. Idag ska jag flytta ut trädgårdsmöblerna på terassen och baka något gott som vi kan njuta av i solskenet. En stor härlig bukett med vitsippor plockade jag vid sjön innan jag cyklade hem, det är verkligen VÅR!! Nu ska jag snöra på mig löparskorna och ge mig ute på en runda i solen. Vårkramar till er alla!!

Dessa fina papegojtulpaner pryder just nu köksbordet. Och jag nuter...


Vackra påskbilder har fått komma fram...

Underbar färg på dessa tulpaner, här med pistage.


En otroligt inspirerande bok som jag älskar att bläddra i.




Dessa njuter jag av till fullo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...