fredag 7 mars 2014

Dubbla snödroppar

God morgon sköna fredag, du är så välkommen som alltid! Denna helgen har jag verkligen längtat lite extra efter. Imorgon åker vi nämligen ner till Skåne och ska hälsa på en fin vän som pluggar där nere. Ser verkligen fram emot en mysig helg tillsammans med härliga vänner!!Har ni några fina planer inför helgen??Underbart att det ska hålla i sig vårvädret dessutom... Nu ska nya färska blommor snittas upp på jobbet, önskar er en skön fredag!
 
I hästhagen fann jag massor av dubbla snödroppar och jag kunde inte låta bli att gräva upp några små lökar och plantera i krukor. Så just nu njuter jag av de på mitt skrivmaskinsbord...



Söta krukor från Hörnsjön, glasskålar från butiken.



Virkade blommor hur söta som helst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...