onsdag 15 januari 2014

Vårfräscht i fönstrerna...

Tittar in en liten kik såhär på morgonkvisten, hästarna har fått komma ut i snön och mumsar på morgonhöet, så lyckliga över den lilla snön som ligger på marken då springer de gärna runt och busar.Även de har härliga vinterkänslor! En god kopp te och frukost framför nyhetsmorgon är nu avklarad och jag ska nu beger mig mot jobbet...Vad ni nu än ska hitta på idag så hoppas jag ni får en finfin onsdag!!

Efter julen städades ut har nya fräscha växter fått flytta in i fönstrerna...



Denna gången fastnade jag för fina hortensior...

Detta ljuset luktar underbart, fick det i julklapp och jag njuter...


Nu i dessa tider så frossar jag i tulpaner!





Dessa krukorna älskar jag!

Ja så härligt att komma hem och ha det vårfint överallt:)

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...