måndag 13 januari 2014

Underbara...
















Hejsan, hoppas ni har haft en riktigt fin helg! Min har varit toppen, i lördags efter jobbet blev det en myskväll i stan, igår blev det ridning&Faksen fick massage sen bara en lugn söndagskväll!!Vilket kallt väder vi har fått här i Småland, friskt&frostigt men kan ändå erkänna att jag längtade mer efter våren nu...
 
Men som tur väl är det iallafall härliga vårkänslor på jobbet, här njuter jag av de allra finaste tulpanerna, papegoj,dubbla och fransiga. Ja helt underbara är de i mina ögon och krispiga färska tulpaner kan man aldrig få nog av....Ha en fortsatt härlig dag!<3

Ja smått förälskad är jag!!





Tack för att DU förgyller mina dagar här på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...