lördag 18 januari 2014

En vacker present

Vi har nu fått ett mjukt snötäcke på marken och lite kyligare i luften, ja vinter med andra ord! Jag som innerst inne längtade efter mera vår nu kan ändå tycka att det är lite mysigt med snö, men i lagom mängd. Det är en helt underbar känsla att ge sig ut på en ridtur i skogen och få galoppera i nysnö, dessutom blir Faksen extra pigg av snön:)

Vad hittar ni på denna lördagsmorgon?? För mig är det jobb som gäller och ikväll bli det vidare på middag hos goda vänner. Imorgon ska vi en liten tripp till Ikea, alltid lika mysigt....Ha en fortsatt underbar helg!!

Jag bara älskar att slå in presenter extra fint, att få känna den lite lyxigare känslan. Och blir så mycket roligare att ge bort dessutom!!



Oftast så lite som behövs för att få det där lilla extra!


Älskar de handgjorda korten från Annas Idéer...








Ja jag blir extra glad när jag får vackra paket med den lyxiga touchen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...