onsdag 25 december 2013

25 December

Hej fina läsare&god fortsättning till er, vilken mysig julafton vi hade igår med god mat,familjemys och många fina klappar. Idag går vi mest runt och myser hemma och plockar upp lite av julklapparna, äter lite julgodis och bara njuter av ledigheten och allt fint med julen!!Och ikväll ska jag och träffa fina vänner som är efterlängtade, vad hittar ni på såhär dagen efter julafton??Hoppas ni får en mysig juldag!

Blev så glad över alla fina klappar jag fick och här hemma har vi precis satt upp vår kaffemaskin vi fick. Jag är ingen kaffeälskare,så det har precis provsmakats varm choklad i mina nya koppar. Mums så gott!!

Denna kaffemaskinen fick vi från sambons föräldrar och passar perfekt till oss då min sambo älskar kaffe  och jag choklad&te:)

Fina koppar från Pip studio som jag fick i julklapp.

Greengate porslin, muffinsform Ib Laursen.





Smakar extra gott i fina koppar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...