måndag 24 juni 2013

Trädgårdens skörd

Kikar in en snabbis innan läggdags, har haft en härlig kväll med mina fina tjejer och njutit av kvällssolen. Måndagslyx kallar jag det, blev restaurangbesök på vägga rökeri där de serverar riktigt god fisk. Sen avslutade vi med god glass på glassbåten,  ett toppen avslut på kvällen!

Just nu växer det så det knakar i trädgården, av salladen&örterna plockas det av för fullt och snart kan jag nog plocka av tomaterna,salladslöken och morötterna. Så gott att bara kunna gå ut och plocka till middagen,det är en annan slags lyx:)Trevlig vecka!

Ville visa vilka vackert porslin jag fick av vännerna, och jag som gillar pastellrosa.

Här fyllda med läckra ting inför middagen...



Trädgårdens ljuva blomster

I denna boken hamnar mina favoritrecept.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...