onsdag 12 juni 2013

Möblerna på plats!

Ja för någon vecka sen kom de nya trädgårdsmöblerna på plats på uteplatsen och det blev riktigt bra. Ett symaskinsbord har också kommit dit och det passade in fint där. Perfekt att sitta där och njuta av sommarens grillningar eller fikastunder. Att ha kvällssol där med är absolut inte helt fel! Det saknas de sista detaljerna med lite mer sommarblommor,dynor och någon fin zinklykta sen är det klart. Men tänkte ändå visa er hur det ser ut där just nu...Somriga kramar

Ett Zinkskiva som för tillfället får ligga på symaskinsbordet, tills jag finner det jag tänkt mig.

Nya möblemanget, här med kuddar från HM Home och pläd från Ib Laursen.

Ett fint fat fyllt med syrener och viburnum...

Underbar!!



Dahlior går alltid hem hos mig.


Lyktan fick jag i födelsedagspresent, här fylld med pionblad. Älskar när det är krackelerat , blir så fint ljus med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...