tisdag 18 juni 2013

Somriga tider

Idag blev det första doppet i Mien och det var ganska kallt måste jag erkänna, men jag tvättade faktiskt håret med.Det bästa med att tvätta det i sjön är att det blir så mjukt och lent och Mien som har så fint vatten.Sjön är djup så tar långt tid innan den värms upp helt.Men vad skönt det var efteråt!!

Tänk om några dagar är det midsommarafton, har ni några trevliga planer?? Vi ska fira med vänner nere vid bryggan hos mina föräldrar, underbart att sitta vid vattnet och äta. Håller tummarna på att vädret håller i sig bara:)Så glädjande att se att så många kikar in hos mig varje dag, utan er ingen blogg! Tackar fina ni...

När jag inte sitter ute på terassen, så njuter jag gärna av att sitta på vår lilla altan. Perfekt om man vill slippa myggen dessutom.

Här har fönsterrutan fått sin plats på bordet, älskar den turkosa nyansen.

Smidigt att ha lite porslin framme till sommarens fikastunder. Här porslin från Miljögården&Greengate.



Syrener,lammöron och alchemilla är alltid vackert!!


Njut så mycket ni kan av att sommaren äntligen är här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...