söndag 10 mars 2013

Vitrinskåpet

Heej fina ni, vad har ni för er såhär på söndagseftermiddagen? Jag har varit på hopptävling och kom precis hem, var riktigt kalla vindar så värmer upp mig framför brasan. Hade tänkt jag skulle ridit i helgen men hos oss blåser det så mycket så har inte vågat ger mig ut. Det brukar bara resultera i en spänd och nervös häst som hoppar för minsta sak, så får tar igen det nu i veckan! Snart bär det av till mina fina vänner....Mysig söndag på er<3

Vitrinskåpet som vi har i finrummet är en möbel jag är riktigt förtjust i, känns roligt när man blir så nöjd med resultatet. Sen är det lagom stort också, hade inte fått plats med ett större där inne. Ni får lite mer bilder från finrummet idag.

Skåpet är fyllt med glas och servis, tror minsann jag behöver mer utrymme:)


Min trådkorg fylld med vackra band....



Älskar tapeten här inne, fint med olika nyanser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...