måndag 11 mars 2013

Fina spetsband

Ikväll kikar jag bara in en snabbis här på bloggen, hoppas att alla har fått en härlig start på veckan! Min har varit bra har varit ute och ridit och gått med vovvarna, har njutit av solen man behöver allt ljus man kan får just nu. Snart ändrar vi ju om till sommartid så skönt. Längtar redan till helgen då jag och tjejerna drar iväg till Köpenhamn över helgen ska bli så himla trevligt:) TACK för att just du tittar in hos mig....

Fått hem nya band på jobbet, och jag som älskar band....

Så fint att ha alla olika banden framme.




Så himla fint med det beigea spetsbandet...

1 kommentar:

  1. Hej hej, så vacker spets den rosa var.
    Du frågade om min desin, jag har valt den mallen som heter "enkel" och så ändrat i kodmallen så jag får den som jag vill.
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...