måndag 4 mars 2013

Vårigt i finrummet

Vad denna lediga dagen har gått fort, men jag har fått en hel del gjort så är skönt! Blev sugen på att fixa till i finrummet och när det gäller att inreda så går tiden fort, verkligen roligt. Det har stått väldigt stilla på inredningsfronten i vinter där inne så blev ett upplyft.Bordet från altanen har jag flyttat in där, det blev tomt när stolen fick komma in i köket. Blir en lösning sålänge tills jag har hittat en byrå, känner att jag behöver mera plats till mina textiler. Allesammans hoppas ni har en fin start på den nya veckan....

Pärlhyacinter och tazettlökar, vårkänslor!

Lite kort från min framkallning har äntligen fått komma upp....


Lyckades hitta fina spetsband på loppisen, som självklart fick följa med mig hem. 
Bordet kanske blir ett målningsprojekt framöver, vi får väl se!

Får aldrig nog av dessa söta....

Imorgon visar jag er mina nya gardiner som har fått komma upp i tvrummet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...