söndag 3 mars 2013

Köksmöblemanget

Hejsan allesammans, så glad över vårt vackra väder vi har fått som vi hoppas kommer stanna hos oss! Det blåser ganska kallt från sjön men annars är det helt underbart, njuter verkligen. Man vill vistas så mycket som möjligt ute så man får massa energi av solen. Nu  ska jag baka lite och förbereda middagen ska ha fina vänner på middag ikväll:) Trevlig söndagskväll hoppas jag ni får...

Idag visar jag er det nya köksmöblemanget....

Ett lslagbord som är lagom storlek på, här är skivorna uppe. Tror inte det blir målning på möblerna, har de uppe och känner mig för lite:)

Såklart pärlisar får pryda det nya bordet.

För tillfället så har den blåa pinnstolen fått komma dit, har en stol kvar att hitta. Men tyckte det var riktigt snyggt med den som bröt av.

Hade ni valt att måla om till vitt?:)

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag hade helt klart behållt det som det är, grymt fint med den mörka nyansen på trä när man har mkt vitt & ljust runt omkring, som du har :-) det bryter av mkt fint & träder fram på ett helt annat sätt. Toppen fynd du gjort!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!Ja som det ser ut nu blir det att jag behåller den färgen som du säger så bryter det av på ett snyggt sätt. Ja jag har ju letat länge efter ett annat köksbord, så roligt när man väl hittar ett :) Hörs kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...