onsdag 7 november 2012

Spetsband&Jjutegarn

Timmarna bara rinner iväg när man är ledig, mina lediga dagar brukar gå åt till att rida, ut och gå med hundarna, städa och pyssla här hemma. Jag tycker om att vara hemma på lediga dagar och bara strosa runt och fixa lite här och där!Lovade er ju bilder på altanen när jag fixat till där och det kommer så håll i utkik. Visste ni förresten att det är kladdkakans dag idag?? Familjen kommer hit på fika ikväll för det måste minsann firas, kladdkaka är ju aldrig fel:)Ha en fortsatt härlig vecka, och så roligt att ni kikar in på min blogg!

Jag som är så förtjust i  band och garn hittade lite fina trådrullar och dylikt i en inredningsbutik jämte Ullared...

Vackert att ha framme...


Säkerhetsnål och sax från Ib Laursen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...