söndag 11 november 2012

Höststjärnor

Nu är jag tillbaka igen på bloggen, efter en helg där det varit fullt schema.Hoppas ni har haft en riktigt skön helg, tyvärr har solen inte visat sig men vi håller modet uppe mot bättre väder. Mina föräldrar har varit här ikväll på Fars dag middag, ska såklart fira min fina  pappa. Testade en ny efterrätt, det blev Chokladfondant som serverades med hallon och vanilj/choklad glass, mumma! Lägger ut receptet , så håll utkik. Fin start på veckan önskar jag er kram...

Njuter av mina vackra höststjärnor som står i köksfönstret.


Underbar färg!

1 kommentar:

  1. Så fin färg på julstjärnorna!!o va det blev fint i en hög kruka!!cyklamen va oxå häftig med sin krusade kant.ha de bra, I HÖSTRUSKET..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...