söndag 6 maj 2012

Vår dukning

Vilken härlig helg jag har haft och blri såklart ännu bättre när solen ha visat sig:) Igår hade jag mina fina jobbarkompisar på middag och vi hade det riktigt trevligt, men ibland går tiden lite för snabbt bara. Idag har jag ridit en härlig runda och sedan tog jag äntligen tag i att städa i stallet bland mina grejer. Och vad skönt det känns när man till slut är färdig! Nu ikväll har vi grillat nere vid bryggan med min familj och bara njutit av utsikten och vädret...

 Förresten igår ställde vi in vitrinskåpet i finrummet, håll utkik efter bilderna på det! Visar er lite bilder från dukningen igår. Hoppas nu att ni får en härlig ny vecka framför er:)

Söt bordsdekoration till dukningen.

Perfekt att ta vara på hyacintklockorna och det blir vackert med alla färgerna..


Vårig och enkel dukning.


Penseér är aldrig fel:) 



2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är :-) längtar efter bilderna på skåpet ;-) kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...