tisdag 29 maj 2012

Födelsedagsfirande:)

Hejsan:) Vart tog vårt vackra sommarväder vägen? Att det kan skifta så mycket från igår till idag är lite märkligt, igår tog jag mitt andra dopp i sjön och idag har det varit ruggigt :) Hoppas på att det kan vända och vi får fint igen, tror minsann man har blivit lite bortskämd med den värmen som vi haft!


 Igår fyllde jag 21 år och det firades med kalas för lite släkt, mycket trevligt var det. Massa fina presenter fick jag som jag visar en annan dag. Med andra ord så hade jag en underbar födelsedag och vädret likaså:) Så idag blir det lite bilder från kalaset igår. Ha nu en fortsatt härlig vecka!


Här har jag använt mig av en två spetsdukar, tycker det är sött vid dukning.


Tur vi köpte ett stort middagsbord, perfekt:)

Väldigt enkel blomdekoration men så fint när man ser mängden och alla dessa fina blommor. Jag tycker det är snyggt att använda sig utav olika vaser och varför inte snapsglas!

Mestadels blommor plockade utifrån men även kvistrosor och buplerum.


Så ett tips till dukningar är att göra såhär, enkelt men vackert. Vill man är det även fint att strö rosblad eller varför inte ha murgrönsrankor som slingrar sig längsmed:)

Nutella cupcakes, ett recept från Leilas Hello Cupcakes. Mums!


Sommarkänslor. Vit choklad och jordgubbstårta, som en glass tårta.

Otroligt god! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...