måndag 7 maj 2012

Trädgårdsmöbler

Nu har vi äntligen satt ihop våra trädgårdsmöbler, har tänkt länge att de ska upp men tiden har bara runnit iväg. Det blev riktigt bra och känns så skönt att man äntligen kan sitta ute och äta. Skulle egentligen köpt möbler förra sommaren, men vi hade precis flyttat hit och vi hade fullt upp med allt annat då. Sedan när vi väl tog tag i att köpa nya så kunde jag inte bestämma mig riktigt för vad jag ville ha, finns ju så mycket:) Men till slut hittade vi rätt dessa möblerna köpte vi på Biltema. Vi har inte så stor uteplats så tycker om storleken på det! Vad tycker ni om det? 


Nu ska jag bege mig till mina hästar och rida en fin kvällsrunda! Hoppas på att just DU får en underbar vecka:) 

Stolsdynorna och pläden är från Jysk.

Tycker detta mönstret är så fint,serien heter Mynthe.


Så somrigt!

Murgröna i terracottakruka:)



6 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut! där får du och maken äta söndagsfrukost,.och vi får köra en grillning en varm sommarkväll :-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir inte helt fel och den där grillningen få vi absolut göra:) Kram

      Radera
  2. Jättefina möbler Lovisa! O pläden är såå fin tycker jag! Har tänkt skaffa ett par sånna själv men har inte kommit iväg än :) Ha en fin kväll! Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Johanna:) Ja jag gillar den serien den är verkligen somrig och fin!hur går det med blommorna? Tack desamma! Kram

      Radera
    2. med utbildningen går det bara bra! Fast har bara 4 veckor kvar i skolan och 5 dagars praktik. så nu går det undan minsann! :) Kram

      Radera
    3. Okej vad roligt, lycka till:) kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...