tisdag 8 maj 2012

Söta förgätmigej...

Det är nu alla dessa vackra sommarblommor börjar komma för fullt och hur vackert är det inte med en ängsplockad bukett? Något som alltid är lika fint med massa olika färger och axstrån, det längtar jag tills man kan plocka!

Jag hittade några underbara förgätmigej i trädgården som jag blev glad över och va tvungen att ta in. Så idag bestämde jag mig för att så förgätmigej i landet så jag kan njuta extra av dessa blommor. Men jag börjar undra hur stor trädgård jag egentligen tro att jag har:) Ikväll lite bilder på en vacker glaskupa:) Ha de gott!



Min glaskupa som jag lagt på sidan och fyllt med massa fina trädgårdsblommor.


Förgätmigej, penseér, kungsängslilja och lammöron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...