fredag 11 september 2015

Min fina Fablo!

Denna veckan har det varit fullt upp på jobbet  då min chef är utomlands, så har varit mycket jobb för min del. Men imorgon efter 14 tar även jag lite helg, ska bli skönt! Och imorgon kommer även sambon och Millie hem från sin resa i Norrland, de är efterlängtade!!Ibland tror jag det är nyttigt att sakna varandra, man märker verkligen hur mycket ens kära betyder för en!

Nu ska jag gå ut en sväng i stallet och ta in pållarna och pussa de godnatt! Sen blir det fredagsmys med familjen, tänkte dessutom baka något gott att njuta av denna fredagen!!Önskar er den allra finaste kvällen!!

Bjuder på lite bilder från i morse, på en pigg och helt underbar Fablo!! Som jag älskar mina hästar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...